Hračkárstvo Dráčik je dlhodobo terčom kritiky kvôli bizarným bannerom na svojej stránke, ktoré sú plné bludov, hoaxov a konšpirácií. Reakciou na to bola kritika od samotných zákazníkov, napríklad aj v podobe bombardovania negatívnymi recenziami. Teraz však hračkárstvo dostáva úder aj z druhej strany.
LEGO reaguje na konšpiračné bannery
Ako informuje portál O médiách, nadnárodná spoločnosť LEGO, jeden z najväčších dodávateľov Dráčika, je sklamaná z komunikácie známeho hračkárstva. „Boli sme sklamaní, keď sme videli komunikáciu na webe Dráčik, a pozastavili sme propagačnú inzerciu, zatiaľ čo situáciu preskúmavame,“ napísala spoločnosť na sociálnej sieti.
Najväčšia sieť hračkárstiev na Slovensku už dlhé mesiace na svojom eshope zverejňuje konšpiračné bannery, ktorými chce majiteľ Dušan Viglásky reagovať na aktuálnu politickú situáciu. O médiách pripomína napríklad výrok: „Nejaká tekvicová hlava vám prikáže, dajte si túto injekciu. Pýtate sa. Čo obsahuje? Nevieme. Aké má účinky? Nevieme. Kto je za ňu zodpovedný? Vy. No dobre, tak si ju dám. Je to normálne? Ste normálni?“
Ľudia informujú veľké značky
Pravidelne sa vyjadruje aj k vojne na Ukrajine, momentálne má na webe zase bizarnú legendu o dúhovom náčelníkovi. Ako reakcia na tieto bannery vznikla stránka dajte-im-vediet.sk. „Už niekoľko mesiacov sa na webe najväčšieho hračkárstva na Slovensku dejú zaujímavé veci. Majiteľ firmy, pán Víglaský, si webu z hračkárstva urobil výkladnú skriňu demagógie, popierania očkovania a zatracovania základných demokratických princípov našej krajiny,“ píše sa na stránke.
Nájdeš na nej archív bannerov, rovnako tak odkazy na svetové značky, ktoré hračkárstvu dodávajú známe produkty pre deti. Cieľom je, aby ich ľudia kontaktovali a informovali o správaní majiteľa, ktoré s predajom detských hračiek nemá absolútne nič spoločné.