Na sociálnych sieťach už nie je neobvyklé, keď sa objaví nový účet, ktorý ukazuje život domáceho maznáčika. Niektoré zvieratá si ale ľudia natoľko obľúbili, že ich účty, ktoré spravujú majitelia zvierat, dosahujú aj milióny sledujúcich, píše Jakub Šorm z portálu Antiyoutuber.
Podobne je to aj v prípade instagramového účtu, ktorý svetu predstavuje zlatého retrievera Tuckera. Instagramový účet, ktorý spravuje Tuckerova majiteľka Courtney Budzyn, sleduje už 3,4 milióna používateľov a čo viac, Budzyn si vďaka Tuckerovi zarába neuveriteľné peniaze.
Stačilo jedno video
Všetko to začalo v roku 2018, keď sa Budzyn rozhodla založiť svojmu vtedy dvojmesačnému šteniatku instagramový profil. Vtedy s Tuckerom natočila prvé video, ktoré sa po zverejnení stalo virálnym. Budzyn, ktorá sa v tom čase živila ako upratovačka, nemala ani tušenie, že vďaka Tuckerovi bude neskôr zarábať státisíce eur.
Prvé video, v ktorom sa Tucker hral s kockou ľadu, prilákalo pozornosť obrovského počtu ľudí. Keď mal Tucker šesť mesiacov, jeho instagramový profil sledovalo už 60-tisíc ľudí a každým dňom pribúdali ďalší.
S pribúdajúcim počtom sledujúcich sa tiež začali objavovať ponuky na rôzne spolupráce. Retriever Tucker je totiž pre všetkých roztomilý pes a zároveň aj dobrý prostriedok na propagovanie všemožných výrobkov.
Skončili s prácou
Kvôli rastúcemu záujmu o Tuckera sa Budzyn rozhodla skončiť ako upratovačka a naplno sa venovať Tuckerovi, z ktorého sa postupne stával zvierací influencer. Neskôr sa k Buzyn pridal aj jej manžel, ktorý predtým pracoval ako stavebný inžinier.
Kvôli obrovskému potenciálu, ktorý videl v práci s Tuckerom na sociálnych sieťach, sa aj on rozhodol ukončiť svoju inžiniersku kariéru a podporovať manželku v tvorbe všemožného obsahu.
Retriever tak začal skúšať plniť rôzne výzvy, objavoval sa v množstve vtipných videí alebo za pomoci svojej majiteľky Budzyn propagoval rôzne výrobky alebo stránky na sociálnych sieťach. Budzyn si neskôr nastavila vlastný cenník, aby záujemcovia vedeli, koľko budú platiť za rôznu propagáciu.
Účtujú si poriadne pálky
Napríklad za propagáciu prostredníctvom instagramových príbehov si Budzyn účtuje 20-tisíc dolárov. Na YouTube, kde Tuckerov účet sleduje 5,13 milióna ľudí, je propagácia až trikrát vyššia. Peniaze si však rodina zarába aj vďaka sponzorom a ich štedrým darom.
Budzyn sa zverila s tým, že si vďaka svojmu psovi dokáže zarobiť pokojne milión dolárov ročne a to navyše samozrejme množstvo nevhodných spoluprác odmieta. Tucker je síce zdroj tohto bohatstva, ale Budzyn ho miluje stále rovnako. Vo všetkých príspevkoch je tiež vidieť, že Tucker sa má naozaj dobre a svoju lásku k majiteľom veľmi rád prejavuje.
Miláčik internetu
Tucker má už dokonca aj svojho vlastného potomka. Retriever Todd sa narodil v roku 2021 a ako sa dalo čakať, okamžite bol zapojený do rodinného biznisu. Todda sleduje na Instagrame 470-tisíc ľudí, ale vďaka jeho otcovi mu budú čísla určite stúpať.
Najväčší počet sledujúcich má ale Tucker na TikToku, kde ho sleduje vyše 11 miliónov ľudí. Vďaka jeho sláve sa tiež presadila jeho majiteľka, ktorú sleduje vyše pol milióna ľudí. Aj ona sama sa tak stala influencerkou a môže vďaka tomu zarábať peniaze na sociálnych sieťach.
Potrál Antiyoutuber patrí do portfólia vydavateľstva Mafra, ktorého súčasťou je aj Brainee.