Aj keď ju väčšina ľudí kritizuje, nájdu sa aj takí, ktorí si pieseň obľúbili. Skladba Hafo je navyše veľmi chytľavá a rýchlo sa svojim poslucháčom vryje do pamäte. Všetkých však prekvapilo, keď prvýkrát zaznela na štadióne po prvom strelenom góle českej reprezentácie v zápase proti Slovákom, píše portál antiyoutuber.cz.
Chytľavá ale nevhodná
Výber hokejovej juniorky je samozrejme obmedzený vekom. Najstarším členom tímu môže byť, ako označenie tímu napovedá, maximálne osemnásť rokov. A práve vek mohol byť kľúčový pri výbere gólovej skladby. Generácia, ktorú mladí českí hokejisti zastupujú, totiž veľmi aktívne sleduje všetky sociálne siete. Je teda logické, že im neunikla ani skladba Hafo, ktorá je vonku len tri mesiace.
Mladí hokejisti si ju možno aj preto vybrali a oslavovali pri nej už dva góly v zápase so Slovenskom, ten však nakoniec prehrali 3:2 po samostatných nájazdoch. Správa o tom, že si česká reprezentácia zvolila skladbu Hafo na oslavovanie gólov, sa rýchlo šíri internetom a reakcie nie sú príliš pozitívne. Podľa niektorých je to urážka a hanba českého národa.
„Už chápem prečo prehrali. Nie, chápem, že je to chytľavé a nech si každý počúva čo chce, sám, v kabíne, ale použiť toto na MS? S tým textom, ktorý v tom je? Totálny úlet,“ hodnotí výber oslavnej skladby českej reprezentácie jeden z užívateľov na Instagrame. Skladba Hafo, ktorá je podľa množstva ľudí nemiestna, navyše obsahuje sexualizáciu detskej témy, čo niektorých ľudí veľmi poburuje.
Aj zlá reklama je reklama
Frank Wild, autor piesne Hafo, si však hrdo na svoj instagramový príbeh, pridal fotku, kde sa o celej kauze gólového songu píše a následne aj video, v ktorom je jeho skladba počuť po strelenom góle.
Spevák sa však riadi jednoduchým heslom, „aj zlá reklama je stále reklama“. Preto aj napriek tomu, že je jeho skladba tak kritizovaná, na YouTube má už 3,8 milióna zhliadnutí.