Záber z klipu Baby SharkYouTube/Pinkfong
StoryEditor

Najotravnejšia pesnička sveta má na YouTube už 13 miliárd pozretí. Zo sumy, ktorú Baby Shark zarobilo, sa ti zatočí hlava

Miroslav Kamody23.08.2023., 11:30h

Nočná mora rodičov a najlepšia pesnička pre deti? Kde sa dvaja bijú, tak vyhráva tretí - samotné video totiž vygenerovalo len na YouTube zisk v desiatkach miliónov.

Lajkuj Brainee.sk na

Je síce otravná, no keď si ju vypočuješ, nejaký čas ju jednoducho nedokážeš dostať z hlavy. Jasným dôkazom je aj 13 miliárd vzhliadnutí na videoplatforme YouTube, čo pomaly znamená, že každý človek na planéte si ju vypočul už najmenej dvakrát.

Ako píše portál Unilad, reč je o skladbe Baby Shark, ktorá bola vytvorená v roku 2016 kórejskou zábavnou skupinou Pinkfong. Dvojminútový videoklip k piesni však začal naberať na obrátkach v roku 2017 a stal sa prvým videom, ktoré na YouTube vygenerovalo 10 miliárd prehratí.

image

FOTO Ako by sa ti fandilo na tribúnach pre milión fanúšikov? Poď si pozrieť model najväčšieho štadióna na svete

Neuveriteľné zisky

Pre lepšiu predstavu, Baby Shark má na viac ako dvojnásobný počet videní ako hity Shape of You od Eda Sheerana či See You Again od Wiza Khalifu s Charliem Puthom. A ako veľmi dobre vieš, videá, ktoré majú dostatočný počet prehraní, na YouTube zarábajú. 

Podľa zistení od BonusInsider táto neznesiteľná skladba a mučivý nástroj pre rodičov vygenerovali zisk vo výške viac ako 22 miliónov dolárov, a to len za pozretia na platforme YouTube. Ďalej uvádza, že klip tvorcom prináša každý mesiac približne 283-tisíc dolárov, a to za približne 150 miliónov vzhliadnutí.

Pre zaujímavosť, Forbes nedávno priniesol rozhovor s generálnym riaditeľom a spoluzakladateľom Pinkfong-u Kimom Min-seokom, ktorý sa zamyslel nad tým, že pieseň má sedem rokov a plánmi spoločnosti na rast a expanziu.

Nechcú spomaliť

„Iniciovali sme nový rastový plán na expanziu do globálnej obsahovej veľmoci, ktorá vytvára obsah a zábavné zážitky pre rodinných príslušníkov všetkých vekových kategórií,“ povedal 42-ročný generálny riaditeľ spoločnosti. „Vyvíjame rôzne formáty a žánre obsahu, ktoré môžu prilákať nevyužité publikum okrem detí.“

Minulý rok sa Pinkfong spojil s Million Volt, animačným štúdiom so sídlom v Soule, za ktorým stoja CJ ENM, zábavná jednotka CJ Group kórejského miliardára Lee Jay-hyuna, a spoločnosť Netmarble pre mobilné hry kórejského miliardára Bang Jun-hyuka.

image

Slávnemu YouTuberovi došli nervy. MrBeast po kritike žaluje firmu so svojimi vlastnými hamburgermi

Nové projekty

Nové partnerstvo zaznamenalo vývoj SEALOOK, animovaného seriálu, ktorý sleduje skupinu hlúpych tuleňov v situačnej komédii v štýle mockumentary. A hoci tento predpoklad môže znieť dosť jednoducho, vyzerá to, že Pinkfong má na konte ďalší hit, keďže šou už zasiahla štyri milióny predplatiteľov YouTube.

A nejde pritom len o deti. Podľa spoločnosti je viac ako 60 percent predplatiteľov vo veku od 18 do 34 rokov. Aj keď, na druhú stranu je jasné, že malé deti si službu predplácať nebudú - budú to robiť ich rodičia.

Top rozhovor
menuLevel = 4, menuRoute = notsorry/news/kultura/hudba, menuAlias = hudba, menuRouteLevel0 = notsorry, homepage = false
19. december 2024 02:21