Majonézu Nomu uviedol na trh japonský obchodný reťazec Lawson. Predáva ju v elegantnom tégliku s objemom 200 mililitrov za 198 jenov (1,25 eura).
„Novinka, na ktorú fanúšikovia majonézy dlho čakali,” cituje web SoraNews 24 obchodný reťazec. Ten momentálne nápoj na báze majonézy predáva na skúšku, aby zistil názory spotrebiteľov.
Kritické reakcie ľudí
Ich reakcie sú ale zväčša kritické. Spotrebiteľom podľa Independentu vadí konzistencia a príliš slaná a korenená chuť. O niečo kritickejšie sa vyjadrujú na sieti X - niektorí sa vymedzujú proti pitiu nového produktu, ďalší ho považujú skôr za jogurtový nápoj a iní rovno píšu „užite si ju, kým my ostatní budeme zvracať v kúte”.
Majonéza sa v Japonsku hojne pridáva do sendvičov, pizze alebo tradičných japonských jedál ako je sushi a onigiri, ryžových guľôčok alebo trojuholníkov zabalených do jedlej riasy. Japonci si môžu tiež kúpiť naplátkovanú majonézu, ktorá sa dá pridať napríklad do sendvičov, alebo zmrzlinu s touto príchuťou, uviedol portál SoraNews 24.