Rogelio Villarreal vlani v decembri na sociálnej sieti Instagram kúpil náušnice Cartier ponúkané za veľmi nízku cenu. Vzhľadom na zjavný omyl na cenovke výrobca odmietol náušnice za uvedenú cenu predať a zaslať zákazníkovi. Ako odškodné mu ponúkol fľašu šampanského a kožené puzdro na doklady.
Túto ponuku ale zákazník odmietol. Chcel využiť chybu spoločnosti a obrátil sa na federálny úrad pre práva spotrebiteľov. Právnici klenotníctva sa na prerokovanie sporu nedostavili a úrad rozhodol v prospech zákazníka. Predajcovi následne nariadil, aby šperky pekne zabalili a odoslali klientovi do zámoria.
Potom sa štyri mesiace nič nedialo, kým Villarreal mohol ohlásiť víťazstvo. „Vojna skončila,“ napísal na sociálnej sieti, keď náušnice od Cartiera dorazili. „Jasné, že si ich nechám skontrolovať, ale nemyslím si, že by značka niečo také riskovala,“ povedal na vyslovené podozrenie, že klenotníctvo mohlo neodbytnému zákazníkovi zaslať menej hodnotný šperk.
Portál iDnes patrí do portfólia vydavateľstva Mafra, ktorého súčasťou je aj Brainee.