StoryEditor

Nie som živý billboard, hovorí Tomáš. Slovenskí TikTokeri prezradili, koľko zarobia na spoluprácach

Dominika Pacigová29.07.2022., 13:24h

Výška čiastky závisí od toho, či ide o dlhodobú kampaň alebo jednorazový post na sociálnej sieti.

Lajkuj Brainee.sk na

TikTok momentálne patrí k najpopulárnejším sociálnym sieťam na svete. Dokázali sa na ňom presadiť ľudia z rôznych oblastí, dokonca aj projektový inžinier, poradkyňa v oblasti vzdelávania či modelka. Je dobrý „biznis“ byť na Slovensku TikTokerom? Dá sa stať slávnym z večera do rána? Prečo je jednoduchšie získať followerov na TikToku než na Instagrame? Dajú sa nakúpiť aj na tejto platforme? Majú TikTokeri k videám scenár alebo vznikajú spontánne? Čo si myslia o život ohrozujúcich výzvach, ktoré sa objavujú na sociálnej sieti?

Na tieto i mnohé ďalšie otázky v rámci diskusie Brainee Inspire odpovedali modelka a influencerka Natália Muchová, projektový inžinier Tomáš Csicsó a poradkyňa v oblasti vzdelávania, bývalá učiteľka Pavlína Tkáč

Názory na spolupráce 

Reklamy či spolupráce už nenájdeš len na Instagrame, ale aj na TikToku. „Firmy boli spočiatku obozretnejšie, no teraz je ich tam pomerne veľa,“ prezradila Pavlína Tkáč. 

Natália Muchová má spolupráce na oboch platformách, no v súčasnosti je podľa nej najlepšie ísť do spolupráce na TikToku. „Za jeden post sa mi doposiaľ podarilo zarobiť najviac 500 eur,“ skonštatovala. 

Tomáš má vyše 100-tisíc followerov, no nemá merch ani žiadnu spoluprácu. „Nie som živý billboard, aby ma spájali s reklamami. Mám mínusové zárobky, motivuje ma niečo úplne iné,“ dodal Csicsó. 

Záznam z diskusie na Tyršáku si môžeš pozrieť vo videu.

menuLevel = 4, menuRoute = notsorry/news/kultura/influenceri, menuAlias = influenceri, menuRouteLevel0 = notsorry, homepage = false
05. november 2024 09:01