Olivia vyrástla v kanadskom Dundase v úplne bežnej rodine. Dnes však žije v Miami a pracuje pre cestovnú spoločnosť Top Tier Travel, kde klienti platia mesačne tisíce dolárov za to, že majú „osobnú riešiteľku nemožného“. Olivia má dnes vyše 400-tisíc followerov na sociálnych sieťach, kde zdieľa tie najbizarnejšie telefonáty so svojimi klientmi, ktorí slovo nie očividne nikdy nepočuli.
Nie je limetka ako limetka
Jej sledovatelia na Instagrame či TikToku sa nestíhajú čudovať ako ľudia, ktorí majú takmer všetko, nie sú s ničím spokojní. Jedna klientka jej raz zavolala priamo z rezortu, že jej margarita nie je v poriadku. Nie preto, že by nebola dostatočne silná alebo že by ju barman zle namiešal – ale preto, že mala obavy z pôvodu limetiek. Tvrdila, že na niektoré limetky z určitých krajín reaguje alergicky, lebo „kvôli opeleniu“ jej telo intuitívne odmieta citrus. Olivia tak musela kontaktovať hotel, aby zistila, odkiaľ presne ich ovocie pochádza.
Spomalení dovolenkári
Ďalšia bizarná situácia, ktorú Olivia riešila sa týkala klienta v luxusnom rezorte, ktorý bol nadšený z izby aj z jedla, no zásadne ho rozčuľovala jedna vec – hostia, ktorí sa pohybovali príliš pomaly. Klient mal obavy, že by pri ich obchádzaní mohol zakopnúť alebo si spraviť pľuzgier v drahých topánkach.
Olivia mu vysvetlila, že rýchlosť cudzích hostí ovplyvniť nemôže, no našla kompromisné riešenie – hotel mu zabezpečil golfový vozík, ktorý mu umožnil presúvať sa po rezorte pohodlne a bez stresu. Nakoniec bol klient spokojný a zhodnotil, že to „asi zatiaľ postačí.“
Lacné jedlo? Problém
Absurdnosť dosiahla nový level, keď sa na Oliviu obrátila klientka-influencerka, ktorá mala vážny problém – jedlo v hoteli podľa nej nevyzeralo dostatočne draho. Obávala sa, že jej followeri na Instagrame si budú myslieť, že je chudobná. Olivia tak musela riešiť, ako zabezpečiť, aby večera pôsobila luxusnejšie. Ďalšia bohatá zákazníčka si zase odmietala umývať vlasy hotelovou vodou. Jednoducho nebola dosť dobrá – spôsobovala jej svrbenie pokožky hlavy. Preto si nechala doviezť špeciálnu pramenitú vodu, ktorou si vlasy mohla opláchnuť.
Pamätný je aj telefonát od klientky, ktorá uviazla na mori, pretože loď nemohla zakotviť na jednom z gréckych ostrovov. Bola zúfalá, pretože sa potrebovala dostať na Mykonos – a to okamžite. V snahe dostať sa na párty za každú cenu navrhovala, že by ju Olivia mohla evakuovať helikoptérou. Alebo pokojne aj ponorkou. Veď, keď to inak nejde…
Človek by sa čudoval, že Olivii niekedy nepretečie pohár trpezlivosti a jednoducho nepovie, že takú blbosť riešiť nehodlá. Jeden jej klient to pravdepodobne pozná veľmi dobre a súhlasil, že jeho dcéra môže počas dovolenky minúť na kreditnej karte 100-tisíc dolárov, no s jasnou podmienkou – nesmie ho počas celého pobytu kontaktovať, aby nepočul žiadne sťažnosti ani pripomienky.
Všetko sa (ne)dá
Olivia sa pri práci s ultra-bohatými klientmi vždy riadi heslom „môj zákazník, môj pán“ – aj tie najnesplniteľnejšie požiadavky dokáže zázračným spôsobom vybaviť. No niekedy existuje aj pre ňu limit. Príkladom bola požiadavka mladej klientky, ktorú rozrušilo, že sa jej otec znovu oženil s mladšou ženou a chcela sa rozveseliť – túžila si prenajať celý ostrov Palm Jumeirah v Dubaji. Olivia priznala, že niečo také je fyzicky a právne nemožné. „Sú tam domy, hotely… v podstate by to bolo, akoby ste chceli prenajať celý kraj alebo štát. Nepodarilo sa nám to, ani sa to nepodarí,“ povedala v článku pre The Independent.
Dcéra pritom nemala problém minúť pol milióna dolárov z otcovej kreditnej karty, no ani tou najzlatšou by sa nedali všetky jej výmysly zrealizovať. Napokon Olivia vybavila kompromis: prvú triedu s Emirates so sprchovým apartmánom a penthouse v hoteli Atlantis – luxus za 50-tisíc dolárov na noc. Otec bol spokojný, pretože jeho dcéra zostala obmäkčená. Tento príbeh dokonale ilustruje, že Olivia dokáže splniť takmer čokoľvek, ale nie všetko, čo si aj ten najbohatší klient zmyslí, je reálne – a to ani pri úspešnej travel agentke.
Takže nabudúce, keď uvidíš storky svojich obľúbených zazobaných influencerov z beach clubov, lodí či dokonale vyzerajúcich dovoleniek, spomeň si, že to vôbec nemusí byť také ružové, pretože aj ten najluxusnejší pobyt môže pokaziť…obyčajná limetka.