Len si to predstav - celý rok dôkladne šetríš každý cent, nájdeš letenky za výhodnú cenu, vybavíš si voľno v práci a konečne sedíš v lietadle do vysnívanej Barcelony, ktorú si vždy túžil vidieť. A potom ti niekto obse*ie päty aj celý stroj vo výške 9-tisíc metrov nad zemou. A urobí to tak nechutne, že pilot vyhlási biologické nebezpečenstvo a obráti celý let.
Ako informuje portál Unilad, presne toto sa stalo počas letu z Atlanty do Barcelony. Lietadlo spoločnosti Delta bolo nútené vrátiť sa po dvoch hodinách naspäť do Atlanty po tom, čo mal jeden s pasažierov takú hnačku, že zašpinil celú stredovú uličku lietadla.
Pilot hovoril o biologickom nebezpečenstve
Ešte trápnejšie pre nemenovaného pasažiera je, že by sme sa o probléme nikdy nedozvedeli, keby nebolo používateľa internetu, ktorý nahrávku konverzácie nahral na Twitter. V krátkej výmene názorov môžeš počuť, ako pilot Delty vysvetľuje, že núdzovo pristanú späť v Atlante.
„Toto je problém s biologickým nebezpečenstvom,” hovorí pre kontrolu letovej prevádzky a dodáva: „Mali sme cestujúceho, ktorý mal hnačku počas celej cesty lietadlom, takže sa chceme vrátiť do Atlanty.”
Je pochopiteľné, že identita nešťastného pasažiera zostáva záhadou, ale iní často letiaci cestujúci odhalili niekoľko podrobností o pochmúrnom úteku. Jedna používateľka Twitteru v reakcii na klip tvrdila, že jeho partner bol na palube, a povedala, že palubný personál použil voňavý dezinfekčný prostriedok.
Kvapkalo to uličkou
Keďže okno sa v lietadle nedá otvoriť, možno sa ti to bude zdať ako dobré riešenie, no nestalo sa tak. „V tom lete bol môj partner! Bolo to dosť zlé. Kvapkalo to uličkou a strašne to páchlo,“ vysvetlila užívateľka. „Dezinfekčný prostriedok s vôňou vanilky, ktorý použili, spôsobil, že to celé voňalo ako vanilkové ho*no. “
Našťastie nezostali vo vzduchu príliš dlho. Po pristátí v Atlante boli všetci preložení na iný len a do slnečného Španielska dorazili o takmer osem hodín neskôr.
Hovorca Delty pre Fox News povedal: „Let Delta 194 z Atlanty do Barcelony sa vrátil do Atlanty po zdravotných problémoch na palube. Naše tímy pracovali čo najrýchlejšie a najbezpečnejšie, aby dôkladne vyčistili lietadlo a dostali našich zákazníkov do ich konečnej destinácie. Úprimne sa ospravedlňujeme našim zákazníkom za meškanie a nepríjemnosti s ich cestovnými plánmi.“