
Jeho ručne zdobené biele bavlnené tričko sa dokonca objavilo na červenom koberci filmového festivalu v Cannes. Napriek tomu, že svoj brand Dylan‘s T-Shirt Club založil už v šiestich rokoch, stále sa jedná o koníček, ktorý stíha vedľa školy a schôdzok s kamarátmi, píše portál Antiyoutuber.
Inšpiráciou bol darček od babičky - sada textilných fixiek. Prvé tričko vzniklo len tak pre radosť, ale Dylanovi sa tvorba zapáčila natoľko, že vytvoril už viac ako 300 originálnych designov.
Zlom v Cannes
„To prvé som urobil len tak pre zábavu, ale veľmi ma to bavilo, tak som urobil ďalšie a ďalšie. A neprestal som,” vysvetlil Dylan v rozhovore pre The Times. Jeho modely obdivuje nielen Elle Fanning, ale aj módni velikáni ako Sir Paul Smith či nový kreatívny riaditeľ Balenciagy Pierpaolo Piccioli. Dokonca Pharrell vlastní jeden kúsok inšpirovaný filmom Lego príbeh.
Zlom prišiel, keď si Fanning obliekla Dylanov návrh - biele tričko so sloganom „Joachim Trier Summer“ - na oficiálny photocall v Cannes. V kombinácii s džínsami a platformami zaujalo nielen fotografov, ale aj redaktorov Vogue, ktorí si všimli aj ružový nápis na chrbte. „Bolo to fakt super,“ okomentoval Dylan moment, keď jeho návrh uzrel svetlo reflektorov na francúzskej Riviére.
V zákulisí pritom stojí Dylanova mama Sam – osobná stylistka Elle Fanning. Aj keď mohla synovo tričko zaradiť medzi ponuku, herečka si ho podľa všetkého vybrala sama – a to napriek možnosti obliecť sa do šiat od Chanela, Diora alebo Valentina. Dylan tvorí pri kuchynskom stole a v rozhovore prezradil, že jeho babička - umelkyňa z Durhamu - bola pre neho zásadnou inšpiráciou.
Najprv úlohy, potom tričká
Svoje návrhy zdieľa na Instagrame, kde ho sleduje takmer 6-tisíc fanúšikov. Väčšina tričiek vzniká na zákazku alebo ako darčeky, ale dve kolekcie predávané cez butik Woven v Durhame boli okamžite vypredané. Vzhľadom na rastúci dopyt Dylan plánuje ešte tento rok spustiť oficiálnu merch kolekciu.
Napriek rastúcemu záujmu zo sveta módy zostáva Dylan nohami na zemi. „Obvykle si najskôr urobím školské úlohy a až potom pracujem na tričkách,“ uisťuje. Čo bude ďalej, zatiaľ nechce presne odhadovať. „Milujem tvoriť rôzne veci v rôznych oblastiach, takže to možno skončí ako mix tričiek, hudby, umenia, filmu... uvidíme!“
Portál Antiyoutuber patrí do portfólia vydavateľstva Mafra, ktorého súčasťou je aj Brainee.