V žalobe podanej proti Starbucks na okresnom súde v Harrisi v Texase 19. augusta zákazníčka Mary Simmsová tvrdí, že bola 14. apríla na jednej prevádzke, pričom barista jej pripravil nesprávny nápoj. Mary údajne zaplatila za svoju objednávku, keď si všimla, že nemá to čo si objednala. Tak kávu vrátila baristovi, pričom zle nasadené viečko nedopatrením spadlo a na zákazníčku sa tak vyliala horúca káva. Tá jej spôsobila popáleniny prvého stupňa.
Starbucks vraj obviňuje z toho, že ju zamestnanci neupozornili na pokazené viečko, pričom baristi môžu za to, že ho nesprávne nasadili. Od slávnej značky chce vytrieskať až 75-tisíc dolárov na pokrytie škôd vrátane nákladov na lekársku starostlivosť, ušlej mzdy a „minulej a budúcej straty radosti zo života“.
Hovorca spoločnosti Starbucks vo vyhlásení uviedol, že spoločnosť bola o žalobe informovaná a možné finančné nároky zákazníčky preveria. „Bezpečnosť zákazníkov berieme smrteľne vážne a naši zamestnanci sú hrdí na to, že nápoje sú vyrábané so starostlivosťou a bezpečne dodávané zákazníkom.“
Spoločnosť Starbucks v minulosti prešla mnohými súdnymi spormi, vrátene minulého roka, keď jeden Kalifornčan tvrdil, že sa popálil pri tom, ako sa na neho prevrátila šálka horúceho čaju.