Pošta v Nórsku zverejnila veľmi emotívnu vianočnú reklamu. V nej dostal Santa priestor pre vlastný príbeh o láske k mužovi. Video tak búra isté predsudky a snaží sa tak ukázať, že aj známy mužíček, ktorý nosí darčeky v Amerike, môže mať právo na akúkoľvek lásku. Samozrejme, bez ohľadu na pohlavie.
Krátky film s názvom When Harry Met Santa (Keď Harry stretol Santu) zobrazuje elegantného muža menom Harry, ktorý si na chvíľku ukradne Santa Clausa počas jeho krátkych návštev každý Štedrý večer, píše portál Unilad.
Norwegian postal service Posten has released its Christmas TV advert, with Santa Claus finding the man of his dreams.
— Metro (@MetroUK) November 24, 2021
Titled When Harry met Santa, the advert acknowledges the 50th anniversary of Norway decriminalising homosexuality in 1972.https://t.co/SdHZLtrD8V
Sen sa stal skutočnosťou
Ich vzťah je každým rokom čoraz hlbší. Zaľúbený párik sa však môže stretávať iba raz do roka. Harry tak musí čakať 364 dní na svojho bradatého milenca. Klip na YouTube, ktorý obsahuje anglické titulky, sa končí tým, že Harry konečne nazbiera odvahu vyznať svoju lásku Santovi, napíše mu list „All I want for Christmas is you“, čo odkazuje na známu skladbu od Mariah Carey a Vianoce strávi spolu so svojím milovaným. Presne tak, ako si to vysníval.
Santa, zaujatý svojou novou láskou, sa obráti na Nórsku poštovú službu (Posten Norge), aby ho zbavili niektorých súčasných doručovacích povinností a poskytli novému páru viac času, ktorý môžu stráviť spolu počas sviatočného obdobia. Podľa portálu Pink News bola táto potešujúca reklama vytvorená pri príležitosti 50 rokov od dekriminalizácie homosexuality v Nórsku. Koniec reklamy zaklincoval popis „V roku 2022 si Nórsko pripomína 50 rokov, počas ktorých môžeme slobodne milovať, koho chceme“.
„Naša pošta je inkluzívne pracovisko s veľkou rozmanitosťou a my by sme chceli osláviť 50. výročie týmto krásnym milostným príbehom. V minuloročnej kampani sa Santa nahneval na Nórsku poštu, ktorá mu zobrala ‚biznis‘ – tento rok sa Santa teší, že mu Nórska pošta dovolí byť s tým, koho miluje. Posolstvo o láske má na sociálnych médiách neuveriteľný ohlas, pretože ho diváci označili za najlepšiu vianočnú kampaň roka,“ dodáva marketingová riaditeľka poštovej služby Monica Solbergová. Vyzerá to tak, že Nóri prežijú Vianoce bez predsudkov voči dúhovej komunite.