Začalo sa to úplne nenápadne. Sophia minulý týždeň pridala video, kde spieva, tancuje a medzi rečou sa sťažuje, že dostala pokutu za parkovanie. V ďalšom videu však prišla s odvážnym vyhlásením: „Vždy to bolo a vždy to bude ja verzus algoritmus.“ Rozhodla sa bojovať svojím spôsobom – sériou videí očíslovaných od 1 až po 7, aby zistila, ktoré z nich algoritmus posunie divákom najviac.
Na štvrtom videu sa napríklad objavil text: „Ak toto sleduješ, patríš do skupiny 4.“ Rovnako vznikli skupiny 5 a 6 – no až siedme video odpálilo virálnu senzáciu, píše portál indy100.
Siedme video, milióny videní
„Ak sleduješ toto, si v skupine 7,“ povedala Sophia vo svojom príspevku. „Nahrala som sedem videí a toto je to siedme. Je to taký malý experiment, aby som zistila, ktoré z nich má najväčší dosah.“
Čo nasledovalo, asi nečakala ani ona – video vybuchlo do obrovského trendu a dnes má vyše 15 milióna videní a 4,5 milióna lajkov. A čísla stále stúpajú.
Komentáre pod videom hovoria za všetko:
- „Sedmička je top skupina, nie? Dúfam, že som v nej. Tento rok som fakt tvrdo makal a zaslúžim si to!“
- „Týmto vyhlasujem, že Group 7 je najelitnejšia skupina na TikToku.“
- „Vždy som túžila byť súčasťou group 7,“ napísala jedna z nadšených fanúšičiek.
- „Už teraz viem, že skupina 7 bude najpopulárnejšia, pretože sú v nej chronicky online baddies,“ dodal ďalší.
Pridali sa aj celebrity
Trend nenechal chladnými ani známe mená. Do komentárov sa zapojila tenistka Naomi Osaka, influencerka Haley Baylee, tvorca Eli Rallo, ale aj značky ako Oreo či Hyundai.
Sophia si z toho robí vlastnú malú „vedeckú štúdiu“, no jedno je jasné – jej siedma skupina prerástla do virálneho fenoménu. „Group 7 to vyhráva,“ odkázala fanúšikom a dodala: „Tá spolupatričnosť je neopísateľná.“