
Raperka Sara Rikas, vlastným menom Sára Štoselová, ktorá sa nedávno stala súčasťou labelu Milion Plus, teraz oslavuje ďalší úspech. V rámci kampane Spotify Equal sa totiž objavila na obrovskom billboarde na Times Square v New Yorku. Štoselová sa vďaka svojej hudbe veľmi preslávila a výrazne jej v tom pomohol práve label Milion Plus, píše portál Antiyoutuber.
Od debutu až na Times Square
V roku 2024 sa Štoselová pripojila k labelu Milion Plus ako jeho prvá ženská interpretka, čím sa okamžite dostala do centra pozornosti českej aj slovenskej rapovej scény. V rovnakom roku vydala svoj debutový singel „Všade Vidíš Mňa“, na ktorom sa podieľal aj raper Nik Tendo.
Státisíce zhliadnutí
Tej sa v poslednej dobe naozaj darí. Nielen, že vydáva vlastné úspešné single, ale podieľala sa aj na skladbách raperov Yzomandiasa, PTK a spolupracovala dokonca aj s Viktorom Sheenom. Niektoré jej skladby majú na YouTube státisíce zhliadnutí a label Milión Plus si Štoselovú nemôže vynachváliť.
Aj fanúšikovia rapu sú očividne radi, že majú možnosť počúvať tvorbu Štoselovej, ktorá labelu Milion Plus svojim ojedinelým štýlom dodala úplne iný nádych. Práve preto ľudia na sociálnych sieťach mladých raperov gratulujú k tomu, že sa práve ona stala súčasťou kampane Spotify Equal.
Fanúšikovia nešetria chválou
„Tak to mega gratulácia, to je úlet! Myslím si, že Sára tam je viac ako zaslúžene. Dotiahla to ďaleko. Zaslúžene, momentálne top na českej aj slovenskej scéne. Sára je kráľovná, talentom aj osobnosťou. Gratulujem, veľký pokrok,“ chvália Štoselovú ľudia na Instagrame.
Na tejto platforme sleduje mladú raperku už 32 tisíc sledujúcich a je jasné, že pokiaľ bude v tvorbe pokračovať, získa si ešte mnoho ďalších fanúšikov.
Portál Antiyoutuber patrí do portfólia vydavateľstva Mafra, ktorého súčasťou je aj Brainee.