V tlačovej správe sa uvádza, že plánom spoločnosti bolo zmeniť nápoj takým spôsobom, aby mu dodal ikonickejšiu chuť.
„Uvedomujeme si, že chute a preferencie sa neustále vyvíjajú, a preto sa sústredíme na neustále zlepšovanie sa, aby sme fanúšikom ponúkli tu najchutnejšiu Coca-Colu, akú vyžadujú – s nulovým obsahom cukru a kalórií – ponúkanú v najikonickejšom balení a podporenú doteraz najkreatívnejším marketingom zameraným na spotrebiteľa,“ uvádza sa v tlačovej správe.
Pravdou je, že ju fanúšikovia na sociálnych sieťach kritizujú. Ich sťažnosti sa týkajú chuti ale aj dizajnu. Niektorí spotrebitelia uvádzajú, že radšej prejdú na iné nápoje. „Nová Coca-Cola Zero Sugar je podľa môjho názoru príšerná. Zanecháva takú divnú pachuť. Etiketa taktiež nie je atraktívna. Chutí horšie, ako pred tým. Hanba vám!“ odkazuje jeden z mnohých zákazníkov.
The new coke zero sugar is, imo, awful. It leaves a terrible aftertaste. The label is not attractive. It tastes less like the original cola than the former. Shame on you @CokeZero
— Robert Greer (@Robakabob22) July 14, 2021
V minulosti už podobný marketingový ťah namierený proti konkurencii spoločnosť absolvovala. Dokonca sa vtedy ujal termín Cola Wars (Cola vojny), čo sa považovalo za prvý vážny stret Coca-Coly a spoločnosti Pepsi. V roku 1985 prišla Cola s novým produktom New Coke ako odpoveď na narastajúcu konkurenciu Pepsi. Po 99 rokoch sa zmenila receptúra nápoja. Americká verejnosť však na túto zmenu zareagovala negatívne a New Coke bola označená za marketingové zlyhanie. Uvidíme, ako to dopadne tentokrát pri Zero Sugar.