
Značka osobnej starostlivosti Billie odštartovala v New Yorku netradičnú kampaň: "scratch-and-sniff" plagáty, kde hlavnou hviezdou je práve... podpazušie. Cieľom tejto nápaditej akcie je predstaviť verejnosti novú vôňu ich populárneho All Day Deodorantu – sladkú, tropickú Coco Villa.
Reklama sa nachádza na adrese 505 8th Avenue neďaleko Penn Station, kde je vystavený tento obrovský "voňavý billboard". Okrem toho Billie umiestnila podobné reklamné plochy aj na ďalších frekventovaných miestach v meste.
Ako to celé funguje?
Ľudia jednoducho prídu k plagátu, poškriabu špeciálnu plochu a privoňajú si. Videá na TikToku už zachytili mnohých zvedavcov, ktorí si túto novú skúsenosť s nadšením vyskúšali. Ich reakcie? Väčšinou prekvapenie a úsmevné.
Ako to vlastne vonia?
Novinka od Billie kombinuje sladkú vôňu kokosového krému, korenistej vanilky a slnečného santalového dreva, takže namiesto nepríjemného zážitku ťa čaká príjemný tropický závan. All Day Deodorant od Billie je testovaný dermatológmi, neobsahuje hliník ani sódu bikarbónu a sľubuje 24-hodinovú ochranu pred zápachom.
Reklamy vo svete bývajú rôzne, ale platí, že tým najkreatívnejším patrí najväčšia pozornosť. A obrovské voňavé podpazušie uprostred New Yorku je toho dôkazom.