
Brutálna kampaň
„Konečne prichádza brutálna kampaň," vyhlásil ešte koncom minulého týždňa odchádzajúci premiér Andrej Babiš. Ako dodal, vláda sa inšpirovala výstražnými obrázkami z balení cigariet.
Financovanie bude pochádzať z druhého balíka 50 miliónov českých korún, ktoré na podporu očkovania vyčlenila v lete vláda. Časť investícií bude podľa Köppla pochádzať aj od spoločností ako Facebook a ďalších.
Cieľom sú mladí
Jedinou cestou z epidémie je podľa vlády očkovanie. To však pokrivkáva najmä medzi mladými ľuďmi. Rezort sa preto rozhodol otočiť kurz a súčasnú očkovaciu kampaň zamerať na nich. Tlak sa teraz presunie na sociálne siete, vrátane populárneho TikToku.
„Chceme niektorých našich spoluobčanov z tej letargie prebudiť, že to skutočne nie je sranda. A že tá choroba môže byť veľmi vážna a mať veľmi vážny priebeh,“ uviedol Český minister zdravotníctva Adam Vojtech.
„Bude to kampaň brutálna, ale reálna, realistická,“ doplnil.