„Mašinka šliapala úplne skvele,“ zhodnotil let Klein. Cesta trvala okolo 25 minút, čo autom po diaľnici trvá trojnásobne dlhšie.
Stroj však nie je prioritne určený pre využívanie na Slovensku či v husto obývanej strednej Európe s rozvinutou dopravnou infraštruktúrou. Klein už počas vývoja AirCaru očakával najväčší záujem z krajín, kde nie je rozvinutá cestná infraštruktúra a zároveň je treba sa presúvať na väčšie vzdialenosti.
Konštruktér bol aj pri vývoji prvého slovenského lietajúceho auta Aeromobil. AirCar sa podľa neho od tohto typu podstatne líši nielen vzhľadom, ale aj spôsobom transformácie z lietadla na auto. Premena z lietadla na automobil bežne použiteľný v cestnej premávke trvá približne dve a pol minúty.
Kedy bude možné si AirCar objednať, zatiaľ nie je jasné. Prvý prototyp musí dokončiť povinných 50 hodín letových skúšok a potom Klein pripravuje postavenie druhého prototypu s pozmeneným dizajnom a výkonnejším pohonom, čo umožní podstatné zvýšenie cestovnej rýchlosti.
Ten už bude pripravený na medzinárodnú certifikáciu Európskou agentúrou pre bezpečnosť letectva (EASA).