Prvých 15 reštaurácií reťazca sa otvorili v Moskve a priľahlých regiónoch. „V blízkej budúcnosti budú nasledovať otvorenia ďalších reštaurácií v celom Rusku,“ uviedla CNN.
Nové logo spoločnosti má vyobrazené „hlavné symboly reštaurácie“ – dve oranžové paličky a koliesko červenej farby, ktoré majú predstavovať zemiakové hranolčeky a hamburger. Zelené zasa pozadie symbolizuje „kvalitu produktov a služieb, na ktoré sú hostia zvyknutí“.
Ako uvádza BBC, tak viacero používateľov sociálnych sietí sa vyjadrilo, že logo im stále pripomína písmeno „M“. Iní v ňom vidia podobnosť s vlajkou Bangladéša, ktorá má tiež tmavozelené pozadie a červený kruh v podobných odtieňoch ako nové logo.
Meno nového reťazca ešte nie je presne známe. Podľa novín Izvestija spoločnosť Sistema PBO, ktorá riadi sieť fastfoodov, predložila osem potencionálnych mien pre nový reťazec spoločnosti Rospatent. Teda ruskej vládnej agentúre, ktorá je zodpovedná za duševné vlastníctvo. Medzi návrhmi sa objavili patrí „Tot Samyi“, čo v preklade znamená „ten istý“ a „Svobodnaya Kassa“, čo znamená „dostupná pokladňa“.
Americký fastfoodový gigant v reakcii na ruskú inváziu na Ukrajinu v marci informoval, že po 32 rokoch pôsobenia v Rusku na protest proti vojne na Ukrajine zatvára svojich 850 prevádzok v krajine. Rovnaký postup zvolili aj mnohé ďalšie západné firmy.