Britská obchodná sieť John Lewis predstavila prvú vianočnú reklamu v roku 2007 a odvtedy ľudia z celého sveta čakajú na nový príbeh, ktorý sa väčšinou objavuje v novembri. Reklama s názvom Neočakávaný hosť prichádza o dva týždne skôr ako bolo zvykom, informuje portál Unilad.
Vianočnú atmosféru prežívajú spolu
Reklama začína zobrazením mimozemšťanky Skye, ktorá sa ocitla na britskom vidieku. Uprostred lesa ju nájde školák Nathan.
Malej mimozemšťanke ukazuje rozsvecovanie vianočného stromčeka, koláče či padajúce vločky. Vďaka Nathanovi má možnosť zažiť pravú vianočnú atmosféru.
Únik v čase pandémie
Vybudujú si medzi sebou blízky vzťah, no keď je vesmírna loď opravená, Skye sa musí vrátiť naspäť. Záver dojemnej reklamy sprevádza ohromujúci vokál britskej umelkyne Loly Young, keď spieva „vždy budeme spolu v elektronických snoch“. Nathan pritom ostáva na zemi so slzami v očiach.
Riaditeľka zákazníkov spoločnosti John Lewis dúfa, že reklama prinesie v čase pandémie pocit spolupatričnosti a úniku, po ktorom spoločnosť tak dlho túži.