Mala iba podprsenku a priehľadné nohavičky. Nevadilo jej, že bola stredobodom pozornosti. Naopak, bola rada, že si ľudia dobre všímali, čo všetko na sebe má, píše portál iDNES.cz.
„Periódu si málokedy naplánujete. Keď som išla na festival, mala som dopredu vybrané, čo si na seba vezmem. Nehodlala som to meniť len kvôli tomu, že mám menštruáciu. Vzala som si na seba presne to, čo som chcela aj s vložkou. Menštruácia je prirodzená,“ oznámila v jednom z príspevkov na sociálnej sieti.
Práve tam sa do nej niektorí sledujúci tvrdo opreli. Mnohým nepripadalo vhodné, aby hygienické pomôcky všetkým ukazovala na obdiv. Iní ju naopak podporovali a páčilo sa im, že tému menštruácie verejne otvorila.
Jej gesto ale bolo zároveň reklamou na hygienické potreby, ktoré sama navrhla. Pritiahla na seba pozornosť, získala množstvo sledujúcich z celého sveta a vďaka tomu sa do povedomia dostáva aj jej značka. „Klobúk dole. Ale chcelo to teda dosť odvahy,“ odkázal jej jeden zo sledujúcich.
Nadyu sleduje vyše stodvadsaťtisíc ľudí na Instagrame a cez tri milióny ľudí na TikToku. „Všetkým som vďačná za podporu. Páči sa mi, že sa nájdu podobne zmýšľajúci ľudia,“ dodala influencerka.
Portál iDnes.cz patrí pod vydavateľstvo Mafra, ktorého súčasťou je aj Brainee.sk.