
Ubytovanie v hoteli môže byť zážitok, ale ak si myslíš, že stačí len prísť, ubytovať sa a relaxovať, tak sa môžeš škaredo popáliť, píše portál Unilad. Jedna recepčná na TikToku odhalila osem najväčších chýb, ktoré hostia robia. Niektoré sú jasné, ale iné ťa možno prekvapia.
Prídeš v nesprávny deň
Ak si si rezervoval izbu na určitý termín, tak príď v ten konkrétny deň. Ak sa objavíš o deň neskôr a myslíš si, že sa len tak ubytuješ, tak máš smolu. Tvoja rezervácia bola zrušená ako „no-show” a izba už nemusí byť voľná.
Rezervuješ cez sprostredkovateľa
Portály tretích strán môžu byť lákavé kvôli lepším cenám, ale ak potrebuješ niečo zmeniť alebo zrušiť, hotel ti nepomôže. Všetko budeš musieť riešiť cez sprostredkovateľa, a to môže byť peklo. Samozrejme, toto tvrdenie nie je úplne univerzálne, no v takomto prípade jednoducho musíš rátať s možnými problémami.
Rezervuješ zlý termín a vinu hádžeš na hotel
Ak si si omylom zarezervoval nesprávne dátumy, nevyvíjaj tlak na zamestnancov hotela. Potvrdzovací email si dostal a mal si si ho skontrolovať.
Dookola sa pýtaš na dostupnosť
Keď ti recepčná povie, že nemá voľnú izbu, tak ju jednoducho nemá. Opakované pýtanie či nonstop telefonovanie ti izbu čarovne nevytvorí. Ak sa niečo také stane, začni sa čo najskôr obzerať po iných možnostiach ubytovania.
Prinesieš deti na podujatie a necháš im „voľný program”
Ak si v hoteli na evente, nie je v poriadku nechať deti pobehovať po hoteli a robiť neporiadok, zatiaľ čo ty popíjaš na bare. Nehovoriac o tom, že sú bez dozoru. Každý event je starostlivo plánovaný a s veľkou pravdepodobnosťou stojí nemalé peniaze - nepokaz ho všetkým len preto, že nemáš alebo nechceš mať čas na svoje deti.
Odišiel si nespokojný a hneď si napísal zlú recenziu
Ak máš problém, povedz to priamo v hoteli, kde sa ti ho pokúsia vyriešiť a pomôcť ti. Ak si len tak odišiel a potom napísal štipľavú recenziu, nebolo to od teba fér, pretože si ubytovaciemu zariadeniu ani len nedal šancu na to, aby ti pomohli.
Neoveril si si vybavenie hotela
Ak potrebuješ bazén, parkovanie alebo Wi-Fi, tak si to skontroluj pred rezerváciou. Nie je to vina hotela, že si si neprečítal, čo ponúkajú.
Myslíš si, že storno podmienky sa na teba nevzťahujú
Každý hotel má storno politiku, ktorá sa naozaj vzťahuje aj na teba. Ak si rezerváciu nezrušil v stanovenom čase, počítaj s poplatkom. Samozrejme, môžeš sa s hotelom skúsiť dohodnúť, no nemôžeš sa hnevať, ak pôjdu podľa pravidiel, ktoré si mal mať prečítané.
Takže nabudúce, keď sa budeš ubytovávať v hoteli, skús sa vyhnúť týmto chybám. Zjednodušíš si život a ušetríš si zbytočné problémy.