V piatok 29. novembra sa v dm už po siedmykrát uskutoční dobročinná kampaň s názvom „Giving Friday“. Výťažok zo všetkých zákazníckych nákupov poputuje na podporu zelenej energie v školských zariadeniach.
Posledný novembrový piatok zákazníci dm podporia nákupmi dobrú vec. Päť percent z celkového denného obratu v predajniach, v e-shope mojadm.sk a v Mojej dm-App venuje dm drogerie markt svojmu grantovému programu Školy na zelenú. Program umožňuje školským zariadeniam uchádzať sa o grantovú podporu z Nadačného fondu dm vedeného v Nadácii Pontis, ktorá môže byť použitá na inštaláciu fotovoltických panelov a pridružené vzdelávanie.
„Výťažok z kampane je každý rok vyšší a vyšší, čo nás veľmi teší. Aj tento rok vyzývame zákazníkov, aby si potrebné nákupy odložili na tento deň a zapojili sa tak do pomoci školským zariadeniam na ich ceste k inovatívnym energetickým zdrojom,“ vyzdvihla úspešnosť kampane Natália Franková, skupinová vedúca marketingu dm drogerie markt.
Vyzbieranú sumu dm pravidelne navyšuje o tisícky eur a celková darovaná suma za šesť rokov, odkedy Giving Friday prebieha, predstavuje 298 600 eur. Finančná podpora putovala zeleným projektom organizácií, obcí a miest, zabezpečila slávnostné jedlo pre ľudí bez domova aj vybavila počítačové učebne pre marginalizované skupiny. Od roku 2022 financuje grantový program Školy na zelenú.
Tieto školy podporila dm vďaka minuloročnému Giving Friday.
Zdroj: dm drogerie markt