Jednoduché cviky na doma. Tréneri ti vo videu ukážu, ako makať počas lockdownu

Dominika Pacigová 03.12.2021, 18:00
  • Ako by mala vyzerať rozcvička
  • Ako by mali vyzerať výpady s preskokom a komu sú určené 
  • Vďaka ktorým cvikom posilníš hornú časť tela aj z pohodlia domova
  • Na čo by si mal dbať pri planku 

Lajkuj Brainee.sk na Facebooku

Článok aj reportáž vznikli v spolupráci s 365Fit&Co.

Fitness centrá zívajú prázdnotou, no cvičiť môžeš aj z pohodlia domova. S Dominikou Rýchlou a Tomášom Harničárom, osobnými trénermi z 365Fit&Co, sme sa pozreli na to, ako sa udržať vo forme aj počas lockdownu.

Cviky pre začiatočníkov aj pokročilých 

Po krátkej rozcvičke, keď budeš dobre rozohriatý, môžeš začať cvičiť. Drepy, výpady, upažovanie, predpažovanie, zapažovanie, zhyby, tricepsové dipy či plank - na svoje si prídu začiatočníci, ale aj pokročilí.

Nezabúdaj na to, že pri každom cviku je dôležité správne dýchať. Dbaj na správnu techniku prevedenia každého cviku a vždy si vyber ten variant, ktorý ti najviac vyhovuje.

​Odcvičením prvej série to však ani zďaleka nekončí. „Z každého cviku urobíme aspoň dve alebo tri série po pätnásť, dvadsať až tridsať opakovaní, podľa toho, ako vládzeš. Mal by si mať malé prestávky, ten, kto nevládze, ich trochu natiahne. Celé telo by malo byť odcvičené pri veľmi vysokej intenzite za pätnásť minút, pri nižšej do polhodiny,“ uviedol osobný tréner Tomáš Harničár.

Jednotlivé cviky, ale aj správnu techniku ich prevedenia, si môžeš pozrieť v priloženej reportáži.