StoryEditorReálna hrozba pre influencerov? Rozy cestuje, promuje produkty a je virtuálna
02.08.2022, 08:00
Reálna hrozba pre influencerov? Rozy cestuje, promuje produkty a je virtuálna:
Reklama
Kliknutím na šípku pokračujte v prezeraní galérie
1/7Virtuálni influenceri nikdy nestarnú, neunavujú a nevyvolávajú kontroverzie.Instagram/rozy.gram/
2/7Od svojho uvedenia na trh v roku 2020 získala Rozy spolupráce a reklamy z rôznymi značkami.Instagram/rozy.gram/
3/7Je „schopná robiť všetko, čo ľudia nedokážu... v tej najľudskejšej forme,“ ubádza Sidus Studio X na svojej webovej stránke.Instagram/rozy.gram/
4/7Vytvorenie obrazu svojich hviezd Lotte a Sidus Studio X trvá niekoľko hodín až niekoľko dní a videoreklama od dvoch dní do niekoľkých týždňov.Instagram/here.me.lucy/
5/7Aj spoločnosť Lotte Home Shopping očakáva obrovské zisky od svojej virtuálnej influencerky Lucy.Instagram/here.me.lucy/
6/7Juhokórejská máloobchodná značka Lotte Home Shopping vytvorila svoju virtuálnu influencerku Lucy pomocou softvéru, ktorý sa zvyčajne používa na videohry.Instagram/here.me.lucy/
7/7Aj Rozy má veľké ambície. Teda lepšie povedané spoločnosť, ktorá za ňou stojí. V auguste má na trh uviesť svoju vlastnú kozmetickú značku, ako aj NFT.Instagram/rozy.gram/