StoryEditor

Clubhouse čelí ďalšej konkurencii. Spotify spustil vlastnú Greenroom

30.06.2021, 14:15
Diskusie v miestnostiach sa dajú nahrať a použiť ako podcasty.

Na príchod Clubhouse, ktorý dodáva používateľom pocit exkluzivity, zareagovali mnohé značky vlastnými aplikáciami pre masového používateľa. Facebook spustil Live Rooms, Twitter ponúkol Spaces a najnovšie Spotify prišiel v júni na trh s Greenroom.

Aplikácia je úplne zadarmo a funguje aj používateľom, ktorí Spotify nemajú. Ak ste si tam však už v minulosti vytvorili účet, na prihlásenie sa do Greenroom vám postačia rovnaké údaje. Produkt je zatiaľ iba v angličtine, no ako portál We are Social Media uvádza na svojej stránke, už teraz sa používa vo vyše 135 krajinách.

Greenroom funguje na podobnom princípe ako ostatné aplikácie. Do takzvanej „miestnosti“ sa buď pripojíte, alebo si vytvoríte vlastnú. V prvom prípade môžete byť len pasívnym poslucháčom. Ak chcete niečo povedať, kliknete na ikonku virtuálnej ruky.

Spotify

​V porovnaní s Clubhousom má však Spotify väčší potenciál priniesť používateľom zaujímavé témy. Firma už teraz nevylučuje oslovenie niekoľkých interpretov, ktorí by mohli miestnosti aplikácie Greenroom zatraktívniť.

Veľkým lákadlom môže byť aj „Creator Fund“. Spotify plánuje prostredníctvom neho sponzorovať vybraných používateľov, ktorí budú do aplikácie prispievať originálnym obsahom. Plusom je aj možnosť nahrávania diskusií, čo by znamenalo, že zakladateľ miestnosti by mohol obsah následne publikovať ako podcast na vlastnej platforme.

01 - Modified: 2021-04-07 09:10:24 - Feat.: 0 - Title: Clubhouse testuje novú funkciu. Tvorcom umožňuje získavať peniaze od fanúšikov 02 - Modified: 2021-04-21 15:32:13 - Feat.: 0 - Title: Facebook chce konkurovať Clubhouse. V aplikácii zavedie tieto novinky 03 - Modified: 2020-11-11 16:51:28 - Feat.: 0 - Title: Spotify chce zvuk ešte viac speňažiť. Sprístupní streamovacie reklamy tretím stranám 04 - Modified: 2021-05-05 10:15:21 - Feat.: 0 - Title: Narazil Clubhouse na svoju exkluzivitu? Firma začína testovať svoju aplikáciu pre Android
01 - Modified: 2024-03-05 11:29:30 - Feat.: - Title: Jakub Goda: Cenzúra na internete? Naopak, máme extrémne široký priestor na prejavenie názoru 02 - Modified: 2024-03-04 14:22:09 - Feat.: - Title: Sociálne médiá ako hnacia sila ekonomického rastu a konzumu 03 - Modified: 2024-01-19 10:08:41 - Feat.: - Title: TikTok je doménou mladých, Facebook patrí staršej generácii a YouTube sledujú všetci 04 - Modified: 2024-02-09 08:00:00 - Feat.: - Title: ADMA názor: Ktoré trendy treba sledovať a na ktoré zabudnúť? 05 - Modified: 2024-02-15 10:45:13 - Feat.: - Title: František Štrupl z Google: Zákazník sa dnes správa ako produktový detektív
menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 05:28