V porovnaní s informáciou na obale mal o tridsať percent menej paradajok.
Ako informoval portál idnes.cz, v pasterizovanom ostrom kečupe značky K-Classik, ktorý ponúka obchodný reťazec Kaufland, chýbalo viac ako 30 % paradajok v porovnaní s informáciou na obale.
Pollitrové balenie pochádza od výrobcu z Poľska.
Výrobok s minimálnym dátumom spotreby 27. júna 2018 mal obsahovať 220 gramov paradajok na 100 gramov kečupu. Laboratórna analýza však preukázala, že výrobca použil len 152 gramov paradajok.
„Informácie na obale tak zásadným spôsobom klamali spotrebiteľa o obsahu kľúčovej zložky určujúci charakter tejto potraviny,“ informoval v tlačovej správe Pavel Kopřiva, hovorca českej Štátnej poľnohospodárskej a potravinárskej inšpekcie.
01 - Modified: 2024-05-10 11:33:15 - Feat.: - Title: Film, TV reklama: Vtipnosť v reklame nevymiera
02 - Modified: 2024-03-01 08:01:13 - Feat.: - Title: Ďalšia legenda v Kauflande: Ján Mistrík objavuje chuť slovenských výrobkov
03 - Modified: 2023-10-20 08:15:59 - Feat.: - Title: Kaufland má po 13 rokoch na Slovensku nového generálneho riaditeľa. Novým CEO je Sven Reinhard
04 - Modified: 2023-09-21 08:55:34 - Feat.: - Title: Kaufland má prvú zelenú predajňu. Pri jej stavbe použil drevo namiesto betónu
05 - Modified: 2023-09-14 11:23:00 - Feat.: - Title: Kaufland má nový spot o kupónoch. Vyzerá ako reality show