StoryEditorŽeleznice chcú poraziť koronakrízu ešte tento rok. Pripravujú novinky
Hromadná doprava sa pomaly vracia do starých koľají. Sú však veci, ktoré už nikdy nebudú ako pred pandémiou.
Voľné sedadlo vo vlaku v dopravnej špičke či prázdne covidové cesty. Ide o jedny z mála benefitov, ktoré pre ľudí cestujúcich za prácou epidemická situácia priniesla. Nie však pre dopravné podniky, ktoré zažívali v poslednom roku masívne výpadky tržieb.
Nateraz sa doprava dostáva do normálu a nie je zriedkavé stretnúť napríklad študentov sediacich v uličke vlaku. Výkony sa v súčasnosti vracajú rýchlejšie, než to bolo pred rokom. Vlani o takomto čase bola podľa údajov Apple mobilita v hromadnej doprave na úrovni 70 až 80 percent v porovnaní s predpandemickým obdobím.
Dnes je pohyb ľudí v hromadnej doprave zhruba n...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá
02 - Modified: 2024-04-30 07:46:35 - Feat.: - Title: V tomto roku pribudne málo diaľnic, aj tie sú ohrozené. Na severe sú termíny neisté, množia sa problémy
03 - Modified: 2024-04-29 14:00:00 - Feat.: - Title: Aplikácia, ktorú potrebuje každý študent. Vďaka nej zistíš, na ktoré vlaky sú už bezplatné lístky vypredané
04 - Modified: 2024-04-28 15:11:00 - Feat.: - Title: Vodiči musia na budúci týždeň rátať s obmedzením na D2 do Bratislavy
05 - Modified: 2024-04-30 05:23:24 - Feat.: - Title: Obchvat Žiliny či 160-ka do Košíc. Toto sú najdrahšie projekty, ktoré nám pomohol zaplatiť Brusel