Kým slovenskí inzerenti ešte stále len diskutujú o efektivite internetovej reklamy, v zahraničí už majú tento spor vyriešený a sú opäť o krok ďalej. V súčasnosti už najväčší americkí internetoví prevádzkovatelia pristupujú k dohodám, ktoré im umožnia ešte lepšie využívanie jednotlivých foriem reklamy v sieti.
Bannerová slepota. Americkí zadávatelia aj prevádzkovatelia online reklamy sú však napriek všetkému nešťastní. Od roku 1994, keď sa na webových stránkach objavili prvé grafické reklamy, sa záujem o tzv. bannery, teda reklamné plochy, ustálil na hranici 0,1 až 0,6 %. Dlhší čas sa tiež hovorí o "bannerovej slepote" a čoraz viac užívateľov si inštaluje programy, ktoré reklamy jednoducho blokujú tak, že sa nezobrazia. V tomto prípade boli posledným klincom do rakvy online reklamy tzv. pop-up okná (samostatné reklamné...
Zostáva vám 85% na dočítanie.