Najviac prostriedkov na reklamu, inzerciu a reprezentáciu podľa doterajších zistení vyšetrovateľov vynaložil spomedzi skrachovaných nebankových subjektov Horizont Slovakia. V rokoch 1997 až 2001 vyčlenil na túto činnosť 1,34 miliardy Sk. Uvádza sa to v materiáli Ministerstva vnútra (MV) SR, ktorý rezort vypracoval na základe požiadavky parlamentu.
Daňové úrady podľa ďalších údajov z materiálu, predloženého na medzirezortné pripomienkové konanie, zistili, že náklady na reklamu v spoločnosti Horizont v rokoch 1999 až 2002 dosiahli 318,47 milióna Sk.
AGW vynaložila v rokoch 1999 až 2002 na reklamnú kampaň, pozitívnu prezentáciu, dary a sponzorskú činnosť 321,13 milióna Sk. V Drukose vyšetrovatelia zistili náklady na reklamu za roky 2000 až 2002 vo výške 171,17 milióna Sk. V prípade zistení daňových úradov ide o 84,562 milióna Sk. Banskobystrické BDV družstvo vyčlenilo na reklamu v rovnakom období 61,832 milióna Sk. Náklady na reklamu prevyšujúce 50 miliónov Sk boli zistené aj v košickej spoločnosti Sporoinvest, konkrétne išlo o 52,680 milióna Sk. Prostriedky spoločnosti SaS Slovensko vynaložené na reklamu sa za 3 roky vyšplhali na 37,5 milióna Sk. Z dokladov bratislavskej SUN boli zatiaľ zistené náklady na reklamu vo výške približne 20 miliónov Sk, v D.V.P. Družstve vzájomnej pomoci Nitra to boli približne 2 milióny Sk.
StoryEditor