Xbox, YouTube/KFC, Tesla
StoryEditor

Xbox chladnička či píšťalka od spoločnosti Tesla. Toto sú najväčšie blbosti, ktoré predávajú známe firmy

Miroslav Kamody01.12.2021., 17:00h
Niektoré ťa pobavia, iné zase znechutia. Zaručujeme ti však, že pri každom jednom sa budeš chytať za hlavu.
Lajkuj Brainee.sk na

Presadiť sa v dnešnej spoločnosti na trhu je mimoriadne náročné. Svoje by o tom vedeli povedať aj gigantické značky, ktoré sem-tam láka vyskúšať niečo úplne nové. Alebo len jednoducho chcú zarobiť na ľudskej hlúposti. Je na tebe, ku ktorému názoru sa prikloníš. 

Vybrali sme pre teba niekoľko najbizarnejších vecí, ktoré veľké spoločnosti predstavili svojim zákazníkom. Niektoré sa stretli s obrovským úspechom, z niektorých sa ti možno urobí zle. 

Tesla Cyberwhistle

Začneme s absolútnou novinkou. Spoločnosť Tesla sa rozhodla inšpirovať svojim modelom Cybertruck a pre svojich fanúšikov si pripravila predraženú píšťalku, ktorú nazvala Cyberwhistle. „Je to prémiový zberateľský predmet vyrobený z nehrdzavejúcej ocele lekárskej kvality s lešteným povrchom. Píšťalka obsahuje integrovanú funkciu pripevnenia pre väčšiu všestrannosť.”

Cenovka sa zastavila na 50 dolároch (približne 44 eur) a pobavila celý internet. Okamžite sa vypredala a nám nezostáva nič iné, ako dúfať, že sa k majiteľom dostane skôr, ako samotný Cybertruck. Na ten ľudia čakajú už takmer pol roka a je jasné, že tento rok sa ho nedočkajú. Možno keby sa Tesla sústredí viac na výrobu áut ako píšťaliek, išlo by jej to lepšie.

Pohľad na novú píšťalku od spoločnosti Tesla Tesla

Apple handrička 

Podobne, ako sa za píšťalkou, sa ľudia idú zblázniť aj za novou handričkou od spoločnosti Apple. Na tom by možno nebolo nič zvláštne, keby nestála 19 dolárov (na Slovensku 25 eur). Apple tvrdí, že je veľmi účinná a špeciálna, i keď viac do detailov nešiel. Omnoho viac vyzdvihuje unikátnu svetlosivú farbu.

Na jednej strane dáva zmysel, že ak kupuješ MacBook za tisícky eur, necelých 30 eur ti už ako problém nepríde. Ak si ju chceš kúpiť samostatne, už je to o inom. Nikomu to ale očividne neprekáža, pretože Apple ju po nápore kupujúcich nestíha vyrábať a v oficiálnom obchode je čakacia doba už pekných pár týždňov.

Čistiaca handrička od spoločnosti Apple Apple

Xbox chladnička 

Keď Microsoft predstavil svetu Xbox Series X, ľudia sa rozdelili na dva tábory. Jedni chválili jeho výkon, druhí si robili srandu z jeho vzhľadu. Mnohým totiž pripomínal veľkú čiernu chladničku. Spoločnosť si však z posmeškov nerobila ťažkú hlavu a pár mesiacov po vydaní vytiahla silný kaliber.

Začala totiž predávať špeciálnu Xbox chladničku, ktorá je vernou kópiou samotnej konzoly. Zmestí sa do nej desať plechoviek a vyniká zeleným led pásikom, farbou, ktorá je pre Xbox typická. Odporúčaná cena bola 99 eur a vypredala sa v priebehu 15 minút. Na Ebay sa následne začala predávať za viac ako trojnásobok.

Colgate mrazené jedlá 

Keď sa povie zubná pasta, väčšina z nás si automaticky predstaví čistenie zubov, kefku a mentolovú príchuť, ktorá ťa niekedy dokáže priam zaštípať v ústach. Spoločnosť Colgate si však povedala, že nemusí zostať iba v tomto segmente.

Z nám nepochopiteľných dôvodov sa rozhodla začať predávať mrazené jedlá. V 80. rokoch uviedli na trh mrazenú večeru v podaní hovädzích lasagní. Asi ťa neprekvapí, že jedlá sa na trhu príliš dlho neujali. Toto jednoducho nevyšlo - neodporúča 9 z 10 gurmánov.

Schnitzza

Pochúťka menom schnitzza je absolútnou novinkou fast foodového reťazca Pizza Hut, ktorý pôsobí aj na Slovensku. V Austrálii sa spoločnosť rozhodla začať predávať kombo, ktoré znie totálne šialenie. Spojili poriadne veľkú porciu kuracieho rezňa, na ktorý si môžeš naukladať svoje obľúbené prísady na pizzu.

​Marketingová manažérka Pizza Hut pre región Austrálie je presvedčená, že schnitzza je jedným z najlepších gastro-hybridov tohto roka. Ešteže sa ich toľko do roka nedočkáme, všakže. Domáci si budú môcť vybrať zo štyroch verzií, ktoré si vedia kúpiť od 1. decembra.

Schnitzza od Pizza Hut Pizza Hut

KFC sviečka

Je preukázané, že rôzne vône môžu v človeku vyvolať rôzne emócie a spomienky. Nevieme síce, či to bol prvotný zámer spoločnosti KFC pri výrobe svojej vlastnej sviečky, ale sťažovať si rozhodne nemôžeme. 

The Gravy Candle obsahuje mäsitú a pikantnú vôňu, ktorú budeš mať chuť zjesť. Fast food vyrobil len limitovanú edíciu 230 kusov, ktoré ľudia mohli vyhrať v rámci súťaže. Dúfame, že to stálo za to!

Smith & Wesson bicykel

Spoločnosť Smith & Wesson je najväčší americký výrobca ručných zbraní, ktorého tradícia siaha do polovice 19. storočia. Zbrojovka sa tradične zameriavala najmä na revolvery, ale pracovala aj na vývoji nábojov a pištolí.

Preto je úplne logické, že si v jednom bode svojho podnikania predstavitelia povedali, že je najvyšší čas začať vyrábať bicykle. Stáť ťa bude pekných pár stoviek, za čo by si mal dostať kvalitný dopravný prostriedok z pevných materiálov.

Apple kolieska 

Ak si myslíš, že Apple má po handričke svojich zákazníkov za úplných blbcov, spomeň si na unikátne kolieska pre Mac Pro. Jeho cena sa môže vyškrabať až na takmer 65-tisíc eur (v závislosti od toho, akú výbavu chceš mať v jeho útrobách). Pokiaľ si už kupuješ Mac za niekoľko tisíc, asi ti je jedno, či si do košíka prihodíš aj štýlové kolieska za 480 eur.

Omnoho bizarnejšie na tom je, že pokiaľ si ich chceš kúpiť sám, ich cena sa vyškriabe až na 849 eur. Prečo? To nikto nevie. Kto by však dokázal odolať týmto štýlovým kolieskam, ktoré nemajú brzdu a pošlú tvoj niekoľkotisícový stroj na cestu po celom byte? 

Lamborghini vodka

Čo ide viac dokopy ako kvalitný alkohol a rýchle autá? Lamborghini si povedalo, že tieto dve veci ladia dokonale k sebe a predstavilo svoju vlastnú vodku. Automobilka ju predávala za viac než 60 eur a keďže je všade po svete vypredaná, môžeme ju označiť za úspech. Koniec koncov, väčšina ľudí má peniaze akurát tak na tú vodku a nie na nové Lamborghini.

menuLevel = 4, menuRoute = notsorry/news/biznis/zaujimavosti, menuAlias = zaujimavosti, menuRouteLevel0 = notsorry, homepage = false
24. apríl 2024 14:57